Известие

Collapse
No announcement yet.

Хидравлична течност смяна!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Много добра тема,добре че сте я направили sticky да стои най-отпред,че и аз днеска реших да си прегледам нивата на течностите (доколкото знам кое къде се гледа и как трябва да изглежда).Та забелязах,че нивото на хидравличната течност ми е доооста под минимума-ако съм разбрал кое е минимума де.Нали точно под капачката на разширителния съд има една лепенка и пише "MAX" със стрелка нагоре и на същата лепенка,която е не повече от 1.5 см широка пише "MIN" със стрелка надолу.Т.е. излиза,че долния край на лепенката е минималното ниво,но ми се струва много малък толеранс това-това са не повече от 100-на грама течност....а моята е мнооого надолу-отива към дъното на разширителния съд.За цвета й да не говорим-струва ми се,че аз досега истинско черно не бях виждал

    Comment


    • #32
      Ами малко малко колко да е малко 100мл. при случай че системата събира не повече от 700-800мл.
      Щом ти е черна не е зле да я смениш а и ако искаш дори може да си промиеш системата.
      sigpicАлфа 155 1.8 16V 96г.
      Ако всичко ви е наред. Ако жена ви е прекрасна. Ако и любовницата ви е прекрасна. Ако заплатата ви не само стига, а и остава. Ако шефът ви е хубав човек. Ако нямате никакви проблеми със здравето. Кажете "не" на наркотиците!

      Comment


      • #33
        А един въпрос-за марките на маслата...По изискванията на Алфа хидравличното масло трябва да е Tutela GI A,обаче дали това е в действителност най-доброто...Щото и масло на двигател трябва да сменям и не знам дали да купувам препоръчваната Selenia 20k за Алфа Ромео или да се насочвам към нещо друго.Доста хора пишат,че Селения вече не се правели в Италия,че били смъкнали качеството и препоръчват други масла.Та като цяло въпросът ми е-да следвам ли препоръките на Алфа от преди 20 години или има и по-добри и подходящи масла в момента?Въпросът ми важи и за маслото на скоростната кутия.

        Comment


        • #34
          Ми за маслата на мотора има много растягани локуми из форума. Аз на моя двигател си му сипвам TUTELA 10W40 и да ти кажа до сега не се е оплакала милата.
          За хидравликата пак използвах TUTELA GI A, тъй като то ми се видя приемливо като цена, а и си е италиянско (нещо в което силно се съмнявам).

          PS. Ако можеш да си позволиш по-качествени продукти......по-добре.
          sigpicАлфа 155 1.8 16V 96г.
          Ако всичко ви е наред. Ако жена ви е прекрасна. Ако и любовницата ви е прекрасна. Ако заплатата ви не само стига, а и остава. Ако шефът ви е хубав човек. Ако нямате никакви проблеми със здравето. Кажете "не" на наркотиците!

          Comment


          • #35
            Ами поръчах сиTutela GI A от AXM,утре ще я получа,дано ми стигне точно един литър...ще пиша дали има разлика във волана

            Comment


            • #36
              Ще стигне - с 500ml си правиш промивка на системата, и останалите ги наливаш на чисто
              155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
              Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                Ще стигне - с 500ml си правиш промивка на системата, и останалите ги наливаш на чисто
                Утре само да е хубаво времето лягам под нея и почвам да я бъзикам по ерогенните зони

                Comment


                • #38
                  Еми днеска извърших криво-ляво процедурата по смяна на хидравличното масло.Не можах да намеря пробка,от която се източва системата-явно не съм знаел къде да гледам...затова с риск да сгреша откачих единия от маркучите,влизащи в разширителния съд (тънкия маркуч-мисля,че той връща масло от системата към разширителния съд). Източих с въртене на волана при спрян мотор около 300-400 грама черно гадно масло....Налях новото и долях два пъти-събра около 550 грама от новото масло.Воланът омекна неимоверно.След като поработи малко помпата (която издаваше доста жаловит звук докато се обезвъздуши) явно новото масло се омеша с останало в системата старо,щото волана се втвърди съвсем леко,но пак е доста по-лек от преди.А маслото в разширителния съд мигновено си стана черно и гадно като преди Явно не съм успял да източа всичкото старо масло.Явно ще трябва да се повтаря процедурата пак

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                    Еми днеска извърших криво-ляво процедурата по смяна на хидравличното масло.Не можах да намеря пробка,от която се източва системата-явно не съм знаел къде да гледам...затова с риск да сгреша откачих единия от маркучите,влизащи в разширителния съд (тънкия маркуч-мисля,че той връща масло от системата към разширителния съд). Източих с въртене на волана при спрян мотор около 300-400 грама черно гадно масло....Налях новото и долях два пъти-събра около 550 грама от новото масло.Воланът омекна неимоверно.След като поработи малко помпата (която издаваше доста жаловит звук докато се обезвъздуши) явно новото масло се омеша с останало в системата старо,щото волана се втвърди съвсем леко,но пак е доста по-лек от преди.А маслото в разширителния съд мигновено си стана черно и гадно като преди Явно не съм успял да източа всичкото старо масло.Явно ще трябва да се повтаря процедурата пак
                    Няма нужда да търсиш пробка, защото-няма1
                    След седмица направи същата процедура отново
                    успех
                    Alfa 155 2.0TS 8V '93
                    sigpic
                    VW LADAVAGEN '81
                    CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                    Comment


                    • #40
                      А другия вариант (пак след седмица) е да вдигнеш колата на подемник (или на канал да влезе), и да откачиш маркуча от хидравличната рейка - от там със сигурност изтича много по-качествено старото масло, и излизат много повече ла*на.
                      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                        А другия вариант (пак след седмица) е да вдигнеш колата на подемник (или на канал да влезе), и да откачиш маркуча от хидравличната рейка - от там със сигурност изтича много по-качествено старото масло, и излизат много повече ла*на.
                        Абе аз това се опитах да направя-качих я на нещо като канал (две бетонни плочи с дупка между тях ) гледах,кьорах се,не видях къде е долния край на тоя маркуч,но явно толкова съм гледал...Следващият път ще го оправя както трябва. Поне огледах колата отдолу и даже разбрах горе-долу кво виждам Видях,че меката връзка е направена на твърда връзка -играли са заварки,но изглежда направено кадърно и се надявам да няма някоя шупла,от която да дърпа въздух.Благодаря ви за съветите!

                        Edit:
                        Сега като мисля,мисля,се сещам за една идея как по-добре да стане промивката.Тънкият маркуч,който влиза в разширителния съд е всъщност маркуча,който връща хидравлично масло от рейката,а дебелият е от разширителния съд към хидравличната помпа.Мисля,че промивката трябва да стане по следния начин:откачаме тънкия маркуч,провесваме го надолу и източваме колкото може от старото масло с въртене на волана на място.Така обаче е ясно,че почти половината от старото масло остава вътре в системата.За да го изкараме напълно още от първия път,вместо да закачаме маркуча обратно и тогава да пълним,запушваме дупката му на разширителния съд и наливаме новото масло отгоре.Почваме да въртим волана и да доливаме ново масло като оставяме маркуча да си виси докато от него не потече ново масло,след което чак закачаме маркуча обратно.Според мен така новото масло би трябвало да изтика всичкото старо и да промием и допълним системата с минимално смесване на ново и старо масло и минимална загуба на ново.
                        Last edited by Dimicha; d.m.y г., 21:39.

                        Comment


                        • #42
                          здравейте колеги. Преди няколко дни сменя рейката и налях и ново масло. Уж обезвъздушихме системата,но като работи на място колата се чува лек шум ( нещо като виене) и воланът е доста по твърд от преди. Ако някой има идея от какво може да е нека я сподели .
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #43
                            Здравейте кoлеги, имам следния прoблем. Излизам тази сутрин за рабoта, и гледам пoд лява предна гума, катo засъхналo петнo oт хидравличo маслo. Пoгледнах пoд кoлата, и цялата лява част беше измърлянаа в хидравличнoтo маслo.. а вoлана при въртене вие та се къса. Мoже ли да ме напътите, къде да гледам, да пипна.. маркуч ли е спукан някъде oт къде идва тoзи маркуч и т.н.. Да не е нещo пo-сериoзнo че в мoмента нямам финансите да купувам нoви части.
                            Благoдаря ви.
                            Alfa Romeo 1.8 Twin Spark Sport 129cv

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Kriss_155 Покажи съобщение
                              Здравейте кoлеги, имам следния прoблем. Излизам тази сутрин за рабoта, и гледам пoд лява предна гума, катo засъхналo петнo oт хидравличo маслo. Пoгледнах пoд кoлата, и цялата лява част беше измърлянаа в хидравличнoтo маслo.. а вoлана при въртене вие та се къса. Мoже ли да ме напътите, къде да гледам, да пипна.. маркуч ли е спукан някъде oт къде идва тoзи маркуч и т.н.. Да не е нещo пo-сериoзнo че в мoмента нямам финансите да купувам нoви части.
                              Благoдаря ви.
                              Обърни особенно внимание на тънкия мъркуч които се връща горе в казана!!! Без хидравлична течност вообще недеи да я караш (ако неискаш и помпа да сменяш де)...
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • #45
                                Не не , самo катo чуя вoлана как вие и страх ме хваща! Оставам я и ще се завирам пoд нея, данo е да е тoзи марцкуч кoйтo каза ти.
                                Alfa Romeo 1.8 Twin Spark Sport 129cv

                                Comment

                                Working...
                                X